Interviuri cu developerii
22/11/2014 13:30
postat de Chitzy
Interviuri cu developerii


Am tradus cele mai recente doua interviuri cu developerii jocului. Traducerea a fost adaptata acolo unde era nevoie (ex: expresii si sensurile acestora). Fiecare intrebare este notata cu Q si fiecare raspuns cu A.



Ruby Opfer - enviroment artist
Q: O sa putem explora sub apa si/sau sa avem caverne sub apa?
A: Momentan nu avem inotul implementant, deci excludem pana dupa Early Access posibilitatea ca acestea sa apara, dar avem totusi o fabrica sub pamant si este destul de infricosatoare, este favorita multora.



Q: Cand vor fi adaugate orasele va fi responsabilitatea noastra sa le recucerim?
A: Este o posibilitate, avand in vedere ca acolo se afla majoritatea a hoardelor de zombie. Vom vedea pe parcurs cum decurg lucrurile.



Q: Vom putea pune baricade in jurul constructiilor noastre? De exemplu gropi sapate in pamant cu tepi si alte lucruri de acest gen?
A: Nu avem abilitatea de a sapa, dar putem pune deja tepuse sau garduri ghimpate. De asemenea putem baricada ferestre, si multe alte lucruri ca sa iti protejezi locuinta. Este normal sa avem aceste lucruri.



Q: Ce lucru a durat cel mai mult sa creezi?
A: Probabil cele mai costisitoare 2 lucruri din punctul de vedere al timpului ar fi casa guvernatorului si cladirile cu apartamente (blocuri). Blocurile au fiecare 4 etaje si fiecare etaj are 3 camere, asa ca a trebuit sa fac ajustari la fiecare camera in parte. Casa guvernatorului a fost prima cladire pe care am creat-o si inca sufera transformari, aproape zilnic schimbam culoarea si texturile. Este o cladire foarte importanta si am pus foarte multe detalii in acea cladire.



Sursa interviu:





Ryan Zimmerman - character artist

Q: O sa fie "ghillie suits" (camuflaj complet) in jocul final?
A: Da, avem in plan sa avem asemenea imbracaminte pentru jucatori.

Q: Ce alte tipuri de palarii (decat cele implementate pana acum) o sa avem?
A: Momentan lucrez la inca 2 tipuri de palarii, si anume una de cowboy si una de aviator.



Q: Ce lucru care nu este inca implementat, doresti cu ardoare sa adaugi?
A: Acest lucru ar fi armura tactica ("tactical armour") asemenea celei de la trupele S.W.A.T.

Q: O sa fie barbi si mustati in varianta Early Access?
A: Din pacate nu, dar avem in plan sa integram aceste lucruri ulterior.

Q: Ce lucru a durat cel mai mult sa creezi?
A: Probabil acest lucru ar fi backpack-ul militar, care trebuie sa arate ca atare.



Sursa interviu:

2 users liked this post

- 3 Comments
LiGHTFTW (25/11/2014 - 21:06)
Sper ca producatorii jocului sa respecte cu adevarat chestiile ce le dezvaluiesc. Am mai trait astfel de experiente la alte jocuri. Producatorii spun multe, insa fac putine. Totusi, sper ca H1Z1 sa fie un adevarat succes. As fi dispus sa platesc si 50 de euro, dar sa merite. Din toate punctele de vedere. Chiar vreau un joc de genul. Un simulator aproape de perfectiune, dupa cum se lasa de vazut.
fakergt (30/11/2014 - 10:40)
Pare sa fie chiar mai interesant decat " No more room in hell " calitate este minunata, si jocul pare destul de interesant doar din poze.
LiGHTFTW (06/12/2014 - 23:26)
No more room in hell nici nu merita sa fie comparat cu H1Z1. Diferenta este una cer-pamant. Sper la cat mai multe chestii in alpha. Sunt dispus sa platesc si 50 de euro pentru acest joc in starea finala, dar sa merite!


THIS POST IS LOCKED! YOU CAN'T POST COMMENTS.